Jak postupovat při reklamaci či vrácení zboží - reklamační řád
Vše se řídí obchodními podmínkami, tato část slouží k jasné orientaci pro naše zákazníky.
Záruka na vrácení zboží - zboží zasílejte na naší adresu
Stylka.cz ochrannou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu.
Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím.
Stylka.cz postupuje v souladu se zákonem a zašle Vám peníze zpět nejpozději do 14ti dnů bankovním převodem.
Dle zákona je Stylka.cz oprávněn naúčtovat při vrácení tyto položky:
- Za poškozený originální obal (roztrhaný, vážně poškozený) - balné (znovuuvedení výrobku do prodeje) ve výši až 300,- Kč
- Za vyčištění výrobku v případě použití (hygienické opatření) - až 250,- Kč
- Znovuuvedení výrobku do původního stavu
V případě, že výrobek nejeví uvedené vady, vracíme kompletní cenu zboží. Včetně nejnižší ceny dopravy, což je Česká pošta Balík Do ruky 69,- viz § 1832, odst. 2
Nebo je možné po vzájemné dohodě dodat zboží jiného druhu. Náklady na výměnu zboží hradí kupující.
Zboží není možné vrátit formou dobírky.
Podmínky pro výměnu nebo vrácení zboží bez finanční sankce
- Výrobek nesmí být použit
- Výrobek musí být kompletní a zároveň nepoškozený
- Výrobek musí mít originál krabici
- Výrobek opatřete kopií dokladu o zakoupení
- Vracené zboží nesmí být zasláno dobírkou!
Reklamace zboží - zboží zasílejte na naší adresu
Na všechny výrobky je poskytována záruční doba dle zákona, která je také uvedena na faktuře i na popisu zboží.
Při reklamaci je NUTNÉ VYPLNIT REKLAMAČNÍ PROTOKOL, ke stažení zde ve formátu WORD, zde ve formátu PDF. Vyplňte elektronicky nebo vytiskněte a vyplňte.
Reklamované zboží je nutné zaslat na naší adresu
Přiložte:
- Kopii dokladu o koupi produktu (faktura)
- Reklamační protokol včetně popisu závady
- Reklamovaný produkt (pokud možno kompletní)
Reklamované zboží nesmí být zasláno na adresu dobírkou!
Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech:
- Běžné opotřebení
- Pokud nebudete udržovat výrobek dle návodu
- Pokud zanedbáte péči o výrobek
- Pokud vznikne neopatrnou manipulací mechanické poškození
- Pokud použijete výrobek k jiným, než určeným účelům
Reklamace přepravních služeb
Výrobky zasíláme prostřednictvím dopravců (České pošty, Zásilkovny, DPD, GLS, Slovenské pošty) při přebírání si zkontrolujte, zda není zásilka poničená.
Pokud zjistíte poškození, okamžitě toto reklamujte u přepravce (řidiče) a současně nás o věci informujte. Pokud není proveden zápis o poškození, tak již nelze dopravu u dopravce reklamovat.